Yukarı Çık

"En başından beri şampiyon olacağımızı söyledim"

Google'da NTV'yi tercih et

Göztepe'yi 2-1 yenen Beşiktaş, 2020-21 sezonunda şampiyonluğuna ilan etti. Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, şampiyonluk hakkında konuştu.