Yukarı Çık

"En büyük problem stat"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, tek eksiklerinin stat olduğunu söyledi. Olimpiyat Stadı’ndaki atmosferden yakınan Orman, Vodafone Arena'yı bir an önce tamamlamaya çalıştıklarını belirtti.