Yukarı Çık

"En rahat maçım Galatasaray derbisiydi"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş’ın Alman kalecisi Loris Karius, sezonun kendisi adına en rahat geçen maçının Galatasaray derbisi olduğunu söyledi. Karius, Süper Lig'in zor bir lig olduğuna vurgu yaptı.