Yukarı Çık

Erol Bulut: Fırsatları iyi kullandık

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe Teknik Direktörü Erol Bulut, Gençlerbirliği karşısında ortaya koydukları oyundan genel olarak memnun olduğunu söyledi.