Yukarı Çık

F.Bahçeli taraftarlar TFF'ye yürüdü

Google'da NTV'yi tercih et

Son haftalardaki hakem hataları ve PFDK kararlarını protesto eden sarı-lacivertli taraftarlar federasyon binası önüne siyah çelenk bıraktı.