Yukarı Çık

"F.Bahçeliler de şampiyon olmamızı istiyor"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Olağan Seçimli Genel Kurul'da basın mensuplarının sorularını yanıtladı.