Yukarı Çık

"Fenerbahçe'de kıyamet koptu!"

Google'da NTV'yi tercih et

Nihat Kahveci, Ali Koç'un sözlerini değerlendirdi ve "Artık Fenerbahçe'nin genetiğiyle oynamak lazım" dedi.