Yukarı Çık

"Fenerbahçe'nin sorunu teknik direktör değil..."

Google'da NTV'yi tercih et

Mehmet Demirkol, Spor Servisi'nde Aykut Kocaman'ın Osmanlıspor maçı sonrası yaptığı açıklamaları değerlendirdi.