Yukarı Çık

"Fernandes'le yollar ayrılacak"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Şampiyonlar Ligi maçlarını yeni statlarında oynamak istediklerini söyledi. En büyük arzusunun Avrupa’da kupa kazanmak olduğunu belirten başkan Orman, Beşiktaş ile Fernandes'in yollarının ayrılacağını belirtti.