Yukarı Çık

Fikret Orman 900 imza topladı

Google'da NTV'yi tercih et

Fikret Orman, Beşiktaş başkanlığına yeniden aday oluyor. Orman, 12 Mayıs’ta yapılacak olağan seçimli genel kurul öncesi 900 imza ile divan kuruluna gidecek.