Yukarı Çık

Fikret Orman "Ben bu gece ölmezsem"e eşlik etti!

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Antalya'da oldukça keyifli bir gece geçirdi. Haluk Levent, bir sürpriz yaparak gitarını getirdi ve başkanla beraber "Akdeniz akşamları" ile "Ben bu gece ölmezsem" şarkılarını söyledi.