Yukarı Çık

Fikret Orman eleştirileri yanıtladı

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş'ın eski başkanı Fikret Orman "Kulübün ekonomisini en iyi yöneten başkandım" dedi. Orman, eleştirilerin hedefindeki teknik direktör Abdullah Avcı'ya da sahip çıkılması gerektiğini söyledi.