Yukarı Çık

"Futbolculuğun kabadayılığı rakibini sahada yenmektir"

Google'da NTV'yi tercih et

Spor Toto Süper Lig'in ikinci yarısının ilk maçında Adana Demirspor'u konuk eden sarı-lacivertliler, rakibine 2-1 yenilerek ligde, ikinci yarıda da kötü gidişatını sürdürdü. Önder Özen ve Metin Tekin, Fenerbahçe'nin performansını N Futbol'da yorumladı.