Yukarı Çık

"Geçen seneden beri hakkı yenen hep biziz"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Basın Sözcüsü Metin Albayrak, Osmanlıspor maçı sonrası yaptığı açıklamada "Geçen seneden beri hakkı yenen hep biziz" dedi.