Yukarı Çık

"Genel olarak bugünden memnunum"

Google'da NTV'yi tercih et

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Süper Lig'de Çaykur Rizespor'u 2-0 yendikleri maçta futbolcularının gösterdiği performanstan memnun olduğunu söyledi.