Giovanni van Bronckhorst: "Takımın bugünkü savunma performansını övmeliyiz"
Haber Merkezi
Beşiktaş Teknik Direktörü Giovanni van Bronckhorst, deplasmanda 3-0 kazandıkları Kayserispor maçı sonrası açıklamalar yaptı. Hollandalı teknik adam, "Takımın bugünkü savunma performansını övmeliyiz. Hiç gol yemedik. Özellikle Amsterdam'dan sonra bugün gösterdiğimiz reaksiyon çok güzel" dedi.
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Aynı zamanda analitik çerezler de kullanıyoruz. Çerezleri reddetmek istiyorsanız detaylı bilgi için tıklayınız.