Yukarı Çık

Gözbaşı: Maç kazandık diye havaya girmesinler

Google'da NTV'yi tercih et

Kayserispor Başkanı Berna Gözbaşı, Trabzonspor maçı sonrası yaptığı açıklamada, "Maç zorla bir yerden bir yere taşınıyor. Maç kazandık diye havaya girmesinler" dedi.