Yukarı Çık

Guardiola havlu attı!

Google'da NTV'yi tercih et

Premier Lig'de Manchester City, Everton deplasmanında hezimete uğradı. City Menajeri Pep Guardiola, 4-0 sonuçlanan maçın ardından şampiyonluk şanslarının son bulduğunu söyledi.