Yukarı Çık

Güneş'ten Fikret Orman yanıtı

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Başkan Fikret Orman ile aralarında sorun olduğu yönündeki iddialara yanıt verdi. Güneş "Ben çalışanım" ifadelerini kullandı.