Yukarı Çık

"HAKEMİ GÖNÜLDEN KUTLUYORUM"

Google'da NTV'yi tercih et

Gençlerbirliği Başkanı İlhan Cavcav, Beşiktaş maçından sonra açıklamalarda bulundu...