Yukarı Çık

"Hakkımızla şerefimizle şampiyon olduk"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, şampiyonluğu yorumlarken, "Hakkımızla şerefimizle şampiyon olduk" dedi.