Yukarı Çık

"HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLAR LİGİ FİNALİ"

Google'da NTV'yi tercih et

Galatasaray Sportif Aş yöneticisi Levent Nazifoğlu Antalyaspor maçını değerlendirirken, "Bu maçın çevrileceğine herkes inanıyordu" dedi ve hedefinin ise Şampiyonlar Ligi finali olduğunu söyledi.