Yukarı Çık

"Hoca da hediyesini 42. dakikada verdi"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş'ın milli futbolcusu Oğuzhan Özyakup, 22. yaş gününü takım arkadaşlarıyla kutladı. Oğuzhan, kutlamada teknik direktör Bilic'e de espiriyle göndermede bulundu.