Yukarı Çık

"Hoşgeldiniz dedim, yumruk attı"

Google'da NTV'yi tercih et

Yakın Doğu Üniversitesi Kulübü Başkanı Işık Eyigüngör, Fenerbahçe maçı öncesi protokol tribününde yaşanan arbedeyi NTV Spor'a değerlendirdi. Aziz Yıldırım'ın kendisine yumruk attığını ifade eden Eyigüngör, darp raporu alıp; şikayetçi olacağını belirtti.