Yukarı Çık

"İyi uyumam için 1-0'lık galibiyet yeter"

Google'da NTV'yi tercih et

FC Kopenhag Teknik Direktörü Stale Solbakken, G.Saray maçı öncesi düzenlediği basın toplantısında, "İyi uyumam için 1-0'lık galibiyet yeter. Zaten 2-0 yenme gibi bir zorlama içinde olmayacağız" dedi.