Yukarı Çık

Jose Mourinho: "Maçın devre arasında çok sinirliydim"

Haber Merkezi

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe Teknik Direktörü Jose Mourinho, deplasmanda Antalyaspor'u 2-0 mağlup ettikleri maçın ardından basın toplantısında açıklamalar yaptı. Mourinho, "Maçın devre arasında çok sinirliydim. İkinci yarı daha iyiydik, daha disiplinliydik" dedi.