Yukarı Çık

"KENDİM GİDERİM HİÇ SORUN YOK"

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe teknik direktörü Dick Advocaat, Aytemiz Alanyaspor maçı sonrası sert açıklamlar yaptı. Hollandalı teknik adam milli maç arasında ülkesine gitmesiyle ilgili soruya, " yönetim benden iyisini bulacaksa hemen yarın bunu yapabilir" yanıtını verdi.