Yukarı Çık

La Liga ABD'ye taşınıyor

Google'da NTV'yi tercih et

La Liga Amerika Birleşik Devletleri’ne taşınıyor. Barcelona ve Girona ocak ayında Amerika Birleşik Devletleri'nde maç yapacak.