Yukarı Çık

"Lig ayrı yönetilmeli"

Google'da NTV'yi tercih et

Euroleague Ceo'su Jordi Bertomeu, Türkiye ile ilgili kritik açıklamalarda bulundu. Lig yönetimiyle federasyon yönetiminin ayrı olması gerektiğini vurgulayan Bertomeu, Türkiye'den bir takıma "B" lisansı verilmesinin kolay olmadığını söyledi.