Yukarı Çık

"MAÇ ÖNCESİ BERABERLİĞE RAZI OLURDUK"

Google'da NTV'yi tercih et

Galatasaray Sportif A.Ş. Yöneticisi Levent Nazifoğlu, derbinin ardından açıklamalar yaptı. Nazifoğlu beraberliğin adil sonuç olduğunu ifade ederken, Beşiktaş taraftarını da tebrik etti.