Yukarı Çık

Melo, PFDK'ya gitti

Google'da NTV'yi tercih et

Türkiye Futbol Federasyonu Hukuk Kurulu, Galatasaraylı Felipe Melo’yu, Twitter’da Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım hakkında hakaret içeren gönderiyi “retweet” yaptığı gerekçesiyle tedbirsiz olarak PFDK'ya sevk etti.