Yukarı Çık

"Mükemmel bir mücadele verdik"

Google'da NTV'yi tercih et

Antalyaspor’un penaltılarla Samsunspor’u yenerek Spor Toto Süper Lig’e yükselmesi sonrasında Akdeniz temsilcisinin cephesinde büyük sevinç vardı. Başkan Gencer, teknik direktör Şimşek ve futbolcuların görüşleri şu şekildeydi...