Yukarı Çık

"Neyi planladıysam bu akşam karşılık buldu"

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe, Hatayspor'u 2-0 yendi. Teknik direktör İsmail Kartal galibiyet için, "Her şeyi planlamıştım" yorumunu yaptı.