Yukarı Çık

Nihat Özdemir'den seyirci açıklaması

Google'da NTV'yi tercih et

Federasyon Başkanı Nihat Özdemir, A Milli Takım'ın UEFA Uluslar Ligi'nde oynayacağı son 2 maç öncesi umutlu. "Her geçen gün iyiye gidiyoruz" diyen Özdemir, Süper Lig maçlarıyla ilgili de, seyirci kapasitesini artırmak istediklerini söyledi.