Yukarı Çık

Nihat Özdemir'den seyirci açıklaması

Google'da NTV'yi tercih et

Nihat Özdemir, mart ayında statlara seyirci almayı hedeflediklerini açıkladı. Kulüplerin mali açıdan sıkıntılı bir süreçten geçtiğini vurgulayan Federasyon başkanı, "5 yılda darboğazı aşacağız" dedi.