Yukarı Çık

"Olayları tekrar o noktaya getirmenin kimseye bir yararı yok"

Google'da NTV'yi tercih et

Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu, Volkan Demirel'in Fenerbahçe-Trabzonspor maçının ardından yaptığı açıklamaları değerlendirdi. “Futbolun Süperleri" ödül gecesinde konuşan Ağaoğlu "Olayları tekrar o noktaya getirmenin kimseye bir yararı yok" dedi.