Yukarı Çık

"Oraya kazanmak için gidiyoruz"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, hafta sonundaki Galatasaray derbisi öncesinde açıklamalarda bulundu.