Yukarı Çık

Orman sert çıktı: "Adamlık budur!"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Eto'o’nun Antalyaspor'da kalacağının, davetli olarak katıldıkları Antalyaspor'un tesisleri açılış törenin açıklanma tarzına sert tepki gösterdi.