Yukarı Çık

Orman'dan derbi yorumu!

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, pazartesi günü oynanacak Fenerbahçe derbisiyle ilgili açıklamalar yaptı. Orman karşılaşmaya lider olarak gitmelerinin önemli olduğunu söyledi.