Yukarı Çık

ORMAN'DAN DERBİ YORUMU

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Spor Toto Süper Lig'in 5. haftasında, 24 Eylül Cumartesi günü sahalarında Galatasaray ile yapacakları derbi maçı kazanmak istediklerini söyledi.