Yukarı Çık

Orman'dan Güneş açıklaması

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Şenol Güneş sorusu üzerine sert çıktı. Transfer konusuna da değinen Orman, "Bırakın Beşiktaş mutluluğunu yaşasın" dedi.