Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Caner Erkin ve Talisca'nın takımdaki geleceklerini değerlendirdi. 2 oyuncuyu da takımda tutmak istediklerini vurgulayan Orman, bununla birlikte Beşiktaş'ın ekonomik koşullarını zorlayacak bir anlaşmaya imza atmayacaklarını söyledi. Orman, sezon başında takımdan ayrılan Mario Gomez'e de yaptığı açıklamalar nedeniyle sitem etti.
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Aynı zamanda analitik çerezler de kullanıyoruz. Çerezleri reddetmek istiyorsanız detaylı bilgi için tıklayınız.