Yukarı Çık

Orman'dan transfer açıklaması!

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Caner Erkin ve Talisca'nın takımdaki geleceklerini değerlendirdi. 2 oyuncuyu da takımda tutmak istediklerini vurgulayan Orman, bununla birlikte Beşiktaş'ın ekonomik koşullarını zorlayacak bir anlaşmaya imza atmayacaklarını söyledi. Orman, sezon başında takımdan ayrılan Mario Gomez'e de yaptığı açıklamalar nedeniyle sitem etti.