Yukarı Çık

"Oyuncularımla gurur duyuyorum"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Feyenoord'u 3-1 yendikleri karşılaşmadan sonra basın mensuplarının karşısına çıktı.