Yukarı Çık

"Penaltı ve kırmızı kart!"

Google'da NTV'yi tercih et

Rıdvan Dilmen, Osmanlıspor-Beşiktaş maçının ilk yarısında siyah beyazlıların penaltısının verilmediğini, ayrıca Bilal Aziz'in de ikinic sarı karttan atılması gerektiğini söyledi.