Yukarı Çık

"Pes edecek tipim yok"

Google'da NTV'yi tercih et

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, 3-0'lık Kayserispor yenilgisini değerlendirdi ve pes etmeyeceklerini söyledi.