Yukarı Çık

"Pilotlara fazla para ödeniyor"

Google'da NTV'yi tercih et

Red Bull takım danışmanı Helmut Marko, "Formula 1 pilotlarına gereğinden fazla para ödeniyor" diyerek motor sporları dünyasında yeni bir tartışmanın fitilini ateşlemiş oldu.