Yukarı Çık

Potanın Perileri yurda döndü

Google'da NTV'yi tercih et

Londra Olimpiyat Oyunları'na çeyrek finalde veda eden A Milli Kadın Basketbol Takımı yurda döndü. NTV Spor’a konuşan Potanın Perileri, madalya alamadıkları için üzgün olduklarını, ancak Türkiye'yi en iyi şekilde temsil ettiklerini söylediler.