Yukarı Çık

"Provokasyon izi var"

Google'da NTV'yi tercih et

Trabzonspor Kulübü Başkanı Muharrem Usta, yarıda kalan Fenerbahçe maçıyla ilgili açıklamalarda bulundu. Çok üzgün olduğunu dile getiren Usta, olayın provokasyon izleri taşıdığını dile getirdi.