Yukarı Çık

PSG'den teröre tepki forması!

Google'da NTV'yi tercih et

Şampiyonlar Ligi'nde Malmö ile karşılaşacak Paris Saint-Germain, gelecek iki maçta futbolcuların giyeceği "Ben Paris'im'' yazılı formayı internet sitesinden tanıttı.