Yukarı Çık

"Real Madrid kendi beğenmiş bir kulüp"

Google'da NTV'yi tercih et

Brezilya'nın Santos kulübünün başkanı Luis Alvaro Oliveira Ribeiro, yeniden sözleşme imzaladıkları Neymar'ı transfer etmek isteyen Real Madrid'i, görüşmelerde ''çok kendini beğenmiş'' bir tavır sergilemekle suçladı.